Symtom

Tycker mig känna samma som förra månaden, illamående,molvärk - känns som om detta är tecken på min ÄL och de har blivit kraftigare. Älsymtom alltså.
 
Iallafall jag tror jag hade ÄL för ett par dagar sedan (detta gilade jag med testerna, inget gissande utan jag visste)
 
Tycker mig ha fått ett symton jag hade med M - ömma bröstvårtor.
 
Nu är det bara o vänta o se. heja heja.
 
Har jag förresten sagt att en stjärna är född?
Lille Jamie föddes i fredes (30/5) kom som ett skott. Bedårande söt och så himla pytte.
Längtar så efter att få träffa honom <3<3
Jolie är mega stolt och glad ör sin lillebror


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0