Att komma igång

Man kan verkligen komma på en miljon orsaker att lata sig. jag är nog expert iallafall.
Men nu måste jag ta tag i detta, för visst mår man inte bra av att inte tänka på hälsan.
Niclas kör hårt och nu kör jag med honom, heja oss.
Längtat hela dagen på att få komma ut på mig jobb runda. Det är inga långa rundor, vill inte ta ut mig helt och inte fortsätta. Men inte så att det inte räknas :) Idag sprang jag nästan 3 km :D 20 min, o sen kom jag hem o gjorde lite övningar.
Om, inte annat tar vi promenader i princiop varje dag och jag har verkligen kommit in i det.
 
Ja nu ska det gå bra, känns riktigt bra....
 
Igår reste M sig upp från sittande till stående helt på egen hand :D Skoja inte om att vi va stolta alla tre, lillkillen lyser upp hela han :D :D
Tror han lärt sig vinka, han vinkar tillbaka iallafall, ibland hejvillt med båda händerna, men håller han i något så vinkar han med ena :P Känns som att han börjat få kläm på det.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0