Träning

Har jag berättat att vi verkligen kommit igång här hemma?
Niclas har hållt på i fem veckor nu, man seer tydligt resultat :D Och han njuter för fulla muggar!
:)
 
Tack vare hans motivation har även jag kommit igång. Har också hållt på någon vecka nu :) heja heja
 
Jag går i princip varje dag
Springer var tredje dag, går bättre o bättre. :) Börjar lite försiktigt, men känner verkligen hur jag orkar mer.
 
Varje lördag tränar vi tillsammans, då blir det träning med kroppsvikten. Skoja inte om att Nic körde med mig i lördes. Träningsvärk from hell. Men måste ändå säga att det känns gött :D Hat kärlek det där :)
 
Känns iallafall sjukt kul o vara igång. Har nog aldrig varit såhär duktig på o verkligen ta tag i det :)
 
Längtar efter resutlat. Har tagit före bilder, men tänker skona både er och mig själv. Mår ju bara dåligt av dem :P Halledar. Snacka om wake up call o se sig själv bakifrån ....
 
Aja nu ser vi framåt :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0