Vilken lycka

Vilket vårväder, som ni alla har märkt. Meeeen inte alla har lyxen av att gå hemma med världens bästa Matheo och får njuta av detta. Vi är ute stora delar av dagarna. Helgen va vi hela familjen ute o bara njöt.
 
Bokat en liten weekend med våra nyfunna vänner till Ramsvik, Caroline Daniel och Adrian. Det lite roliga i det hela va ju att detta bokades när bara jag och Caroline träffats :P Men i helgen tog vi en tur till Torupskogen och alla träffades. Som förväntat kommer detta bli så roligt :)
Planerar att stanna påvägen hem för att umgås med mamma och Roy.
 
Detta är vår planerade semester i sommar. :) Kommer bli riktigt bra och passar vår plånbok.
Sen blir det fixa i huset och framförallt spendera massor med tid i trädgården :D O i vänner trädgård.
Håller tummarna att denna sommaren blir lika fin som förra, kanske man kan få njuta av den ;)
Dagar på stranden låter extremt lockande också.. ahhh
1 Augusti börjar jag jobba!
 
Denna våren, man blir ju så glad och pigg, spritter i kroppen, en förälskelse ♥
 
Nu ska jag och Matheo snart dra till Emporia för lite shopping.. Lillskrutt behöver lite kläder, skor och sånt ni vet ;) Kanske ett par byxor till mig med, vem vet? Borde egentligen inte, meeeeeen *suck, jag e värdelös spara just nu)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0