False alarm

Tror jag tänkte så mycket på graviditet att jag lurade mig själv. Jag känner nada. Vissteju i huvudet att det egentligen knappt skulle vara möjligt.
Egentligen bra, så vi faktiskt skulle börja försöka nu, inte bara för att ett vårbarn utan även för Matheo.
Jag känner mig redo nu, inte lika "rädd" eller vad man ska säga. Nu bara längtar jag, och ja, denna månaden kör vi..
Ska dock fortfarande skippa o vara så kontrollerande, alltså inga ÄLtest utan mer, det blir som det blir ;)
 
 
Har idag beställt Matheos ETT år present :D
 
Tårta är beställd, pynt och tillbehör är köpta.
 
Snart blir det ett års kalas :D
 
Man kan knappt förstå att ett helt år har gått, man kan inte heller förstå hur galet mycket som händer på ett år. Från så beroende av oss o knappt rörlig till det han är idag. Vår modige lille mamma gris :D
 
Social glädjespridare
Givmild
busig
aktiv
smart
pussar o kramas
 
 
Han får mitt hjärta o smälta flera gånger om, han får mig o skratta flera gånger varje dag.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0