Kokobananas

Jaha, då va man här igen, helt koko blir man, inte klokt.
Tycker mig tro jag är gravid, men ändå känns det nästan inte möjligt eftersom, lilleman har varit sjuk, Nic har varit iväg med jobb, och ja det resulterar ju in att så blir det inga barn gjorda ;)
Vet heller inte alls var min kropp befinner sig
 
Men kan ändå inte ungå att jag mår illa
Jag känner hur det drar nere i nedre magen, ofta
 
Återstår att se, är det så så  är vi ju grymt fertila tillsammans.
 
Jag känner dock ingen stress, som sagt vi är lite tidigt på det och egentligen vill vi ha ett litet vårbarn.
 
Idag fick jag dock hem massa gravtest :) det var ju extremt skoj och jag längtar tills vi får se vårt pluss på den.
Jag tog ett test idag, men mest för jag tycker det är skoj, oavsett om det skulle tagit sig eller inte så är det på tok för tidigt o se det på något test. får nog vänta iallafall en vecka ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0