En ledig dag

Ja då klämmer vi in allt, igår fick jag minsann gjort mycket.

Upp kl 5, för det är då Matheo vaknar som en klocka nuförtiden och tycker då ska vi gå upp. Suck

Först till bm och njuta av den ljuva musiken

Iväg o hämta en tradera vinst, som tydligen bodde i Trelle

Sen till tandläkaren

Till vc och få vaccination mot influensan, tack tack tack för den.

Iväg o handla kvällsmaten o lite annat

Hem sätter mig lite i soffan och sen påbörja matlagningen för o hjälpa nic då M blir jättekinkig vid denna tiden.

När jag lagat färdigt sätter de sig o äter och jag drar iväg till gravidmassagen
Halleluja, hon tog lite hårdare också vilket jag känner idag va precis vad jag behövde.

Sen hem o äta middag 

Gick och la mig ganska tidigt :)

Idag har jag dessutom gjort en riktig vinst på tradera. Mina älsklingsbyxor till lilltjejen



11kr jajamen :) 
Tror jag vann på att hon inte skrivit ut nyckelorden volangleggings eller ankstjärt, så folk missade dessa. Tack tack nu kan jag lägga till ett till par i samlingen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0