Imorgon är det dax

Då var dagen imorgon här :) ihhh

Massor med tankar och förväntningar. Då otroligt spännande. 
Imorgon blir det lätt lite babyshopping ;)

Hände lite tråkigt innan idag som gjorde mig deppig och inte alls beredd, men det verkar inte vara någon fara och allt kommer troligen vara okej och det blir som vi tänkt oss.

Detta är något av det häftigaste som finns, få se hur det verkligen finns något i min mage, en liten människa liksom. Som ligger där o växer o rör sig och gör sig redo att bli en helt egen liten person. Med sitt alldeles unika utseende.
Det ska vi få se, man kan gå in genom magen och få någon typ av bild och massor med information. 
Mäktigt verkligen.

Hur ska jag kunna sova?? Tack gode dör en hyfsat tidig tid :)


Fick en så vacker Bola av Cati, hon gav mig en liknande med Matheo men då va det med stenarna försvåra månader, nu är det med dec och mars sten med lite annorlunda , förbättrat utseende. Älskar mitt gravidsmycke.
Blir att köpa en fin ram så jag kan rama in mina fina smycke sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0