Ett efterlängtat symtom

Tjohoooo äntligen!! 

Nu har jag ständigt ont i brösten. Så underbart :) :) 

Får ofta super ont när jag reser mig och får en typ av sträckning. Fick det nångång med Matheo också men nu får jag det rätt ofta. Lite obehagligt så tur man vet varför.

Kanske detta är en flicka, har haft den känslan sedan ul, tycker verkligen det ser ut som en flicka. Guh, rul är sex veckor bort.

Imorgon flyr jag och Matheo huset då Nic ska slipa sista biten på trappan och väggarna, låter så fasligt. Ni anar inte vad jag längtar efter o flytta upp. Där blir så grymt fint uppe. Ny soffa har vi bestämt oss för också, får se när vi klickar hem den, vill inte få hem dem förren vi är klara att ta upp den. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0