Mardrömmar

Åh jag skulle inte sagt något. Nu är dem igång, tre på raken, o inatt drömde jag den ena om igen.
Denna har verkligen satt sig. Jag är lite rädd, tänker en del på om Ryssland skulle öppna krig mot Sverige. Drömmer likt andra världskriget. Drömmer hur rädd jag är för o splittras från min familj. Ser hur kriget tar över o bomber faller, finns ingen mat och folk blue desperata.

Denna drömmen är så fruktansvärd och sitter kvar i mig både bilder men framförallt känslorna.

Jag vaknar och kramar min familj extra hårt, må vi aldrig behöva uppleva detta.


Och kära mardrömmar- försvinn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0