Ultraljudet

Vi fick se en otroligt söt och helt underbar liten miniatyr, 3,6 cm liten
Hjärtslag slog i 162 ♥
Du har det gott i stugan och ser så fin ut så. Bm Mette sa flera gånger hur fin du är och en riktig modell.
Du låg lugnt och fint som din bror, ett litet skutt fick vi se
Vi blev flyttade till BF 26 Mars
vecka 11 (10+3)
Känns helt OK även om man hellre blir flyttad åt andra hållet. Men eftersom man bara flyttades ett par dagar innebär det att liten växer precis i normal takt vilket känns så otroligt skönt.
 
 
När jag såg dig fick jag en känsla igenom kroppen som säger att du är en flicka, även i efterhand när jag tittar på bilderna tycker jag mig tro det.
Din moster och mormor sa samma sak när de fick bilderna skickade till sig, helt utan att jag ens frågat vad de trodde så skrev de så :)
Olidlkigt spännande till 24 Okt.
 
Vi längtar massor efter dig
 
Äntlighen kan din pappa andas ut o slappana av o verkligen ta till sig att du kommer. Idag började han klappa på dig :)
 
 
Magisk upplevelse ♥
 
Vårt lilla barn, vår Minsting


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0