80 dagar kvar

Till BF!
Jösses! Man kan tro jag är super förberedd men det är jag inte alls om jag jämför med M. :)
Gick tillbaka o läste o vid denna tiden va Ms rum upplockat, bäddad säng, tvättat kläder bb väska förberedd med långa lisor samt det låg i högar.
Jag har typ köpt kläder änsålänge :) haha
Jag vill fixa o dona men på något sätt skjuter jag på det hela tiden.

Guh ett förlossningsbrev kanske man ska börja tänka på igen :/ 

Plocka fram Matheos baby saker o tvätta upp och få en överblick på vad man faktiskt har.

Jag jobbar till den 19 januari sen jäklar börjar jag o ta tag i detta
Och myser med min lillefis som snart är min stora :)

Liten Matheo i magen

Just det, namn känns som om vi står still. Vi har ett, och jag älskar det, men jag vill gärna ha lite alternativ samt hon måste också få ett andra namn ju.

Två veckor till ultraljud <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0