TUL 3D/4D

Hur häftigt va inte detta nu då :D
 
Överaskade Tindra med att få följa med ♥ Hon tyckte verkligen det va så roligt, o häftigt, o liiite läskigt :)

Hon fick även en bild att ta med till skolan och visa, frågade om hon kunde få behålla den bilden alltid, åhh sötunge.
 
Vår lilla minsting, ja du levde loppan som vanligt, sparkade på maskinen o hade dig, vaken nästan hela ultraljudet. Händerna gosade du länge med uppe vid ansiktet, vilket va så roligt o få se.
Du växer som du ska och allt ser så fint ut så.
vikt - 4 % och beräknas vid fullgången graviditet att väga 3300-3400 g, vår lillskrutt.
 
Just nu väger du ungefär 1600g

Jag tycker du liknar din bror Massor, när jag tittar på bilderna kan jag nästan först tro det är Matheo. Sen slår det mig att det är du. Denna gången fick vi en tydlig bild på att du verkligen är en tös, fanns inga tvivel sa bm ;D
Så idag ska din pappa handla hem en garderob till alla dina kläder ♥
 
Du har nu vänt dig om, tror mig nästan veta när detta hände för det gjorde väldigt väldigt ont. Illningar som gjorde att jag vek mig av smärtan. Lite tur att du gjorde detta precis innan UL för annars hade det varit svårare o se på dig.
Moderkakan har flyttat sig fint uppåt.
Du visade upp dig som en stjärna, fick tom se dig göra grimaser. Känns så konstigt att vi kunnat se på dig så.
 
 
 
 
Vår fina lilla tjej ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0