Vecka 28

Tog magbilden i månades men har inte skrivit in det :)


Lilla pyret är nu strax under revbenen o bufflar. Vårt lilla yrväder, känns exakt som om det kommer bli så haha :) ska bli så kul o se vem du är ju.

Idag gick vi iallafall in i SJUNDE månaden, jösses, känns helt overkligt. Snart är hon ju här.
TUL närmar sig och det ska bli så så så mysigt o få en sista titt innan vi ses ute i vida världen.

Sitter nu o myser i soffan med min lille, snart store :) älskar morgonmyset. Undrar hur han kommer ta ankomst av sitt lilla syskon. Han är ju så beroende av mig o Niclas. Han blir avis bara vi gosar. Hoppas han anpassar sig till vårt nya liv lätt.




Börjat planera i tjejernas rum och Tindra ska äntligen få flytta upp och gå ett stoooort rum ;) måla tak o lägga nytt golv ser det it som om vi kommer planera in där.
Sen i lillans rum blir det byta tapet sen är det klart.

Ska jobba sista dagen 28 januari, inte långt kvar. Har dessutom en hel veckas ledighet hör emellan.
Snart dags för inskolning, mer om det senare, blandade känslor men mest spänning :)

Förlossning, ja den kommer :) ska skriva mina tankar om detta med ;) 

Har köpt hem tre projekt till tösernas rum, och härliga färger på sprayburk, så när jag går hemma ska jag äntligen pyssla o boa. Jag verkligen älskar detta med o göra om o pyssla. Hittat min lilla hobby :D


Snart sitter där en till på bänken o håller hand <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0